Followers

17.10.09

SECTION A22 BERAYE.....

ari isnin 12/10/2009
section A22 menyambut ari raya di kelas Miss Sarah
ramai2 pakat2 pakai bju raya...
yg c perempuan dgn mcm2 fesyen baju raye...
yg c lakii pulak dgn segaknya berbaju melayu...(smart drpd ari2 bise)
fushowwwwwwwwwwww.....


sila2 la tgk picha dak diploma civil.engineering



warga section A22>>>>>
picha kami





sahabat yg rapat dgnku>>>>>>>>>
wit three purple gurl (aku yg tgh tu)
jannah,ciken,erma



aku & c dzul mimi


erma n aku





jejaka2 yg x tahan gelagat nyew>>>>>>
id,imie,azam,cheku

{kerusi seat depan}
anep,ke,rizal,khir

{kerusi se
cond seat}
dzul,mirul,fahimi

{kerusi third seat}
farid,fizi,adib

{kerusi last seat}
cheku,azam,imie,id,azuan

(dgn fast yg miss farah berjalan cm miss flash lak)



miss sarah,anep,dzul

picha len aku xde la nk tunjuk dak laki section ni one-by-one




gadis2 ayu section A22>>>>>>>

pandang dr dpn laptop ni {belah kiri}

ell,shamira,imah,ainsya,miss sarah,babe,erma,jannah,iqa,aku



~THE END~

No comments:

Post a Comment