Followers

17.12.10

Damn!!! KuNCi HiLang.....


arghhhhh.....
KUNCI MOTOR AKU HILANG.
kecuaian yg teramat sgt,harap jumpa r....makcik cleaner tolong la hambe ni....
*tak nak motor aku kene rembat wooooo....
event ade spare key pon...
tu akibatnya jika ade lesen *******......
Begini story nya
ini terjadi bila aku iventori bilik2 blok A
dr GF - F3 dan toilet
masa kt F3,aku tiba-tiba teringat kunci aku.
raba-raba la poket ni,alamak kunci aku mane.takkan hilang kot.memang berdebor dah,dalam kepala otak ni fikir kunci maybe tertinggal kt motor.Berdoa banyak-banyak mitak ada r,masa tuk check bilik speed giler r.dah r aku sorang kt blok yang tiada orang,lagilah aku takot sangat tapi aku wat rilek je..ok setel semua bilik aku check.
apalagi aku,terus pecut turun bawah nk tgk kunci.
alamak tak tick plak kt iventori bilik tu,ok setel kan menda alah itu dulu.
dah siap semua-semua kerja ofis tu,aku terus p check kunci kt motor.
en.fahmi (pembantu am kt ofis aku itu) tanya nak ke mana,aku cakap nk tgk kunci kt motor.
huwaaaaaaa......kat motor tak ada pulak kunci ni,mana pulak kunci ni.
P check kt ofis,en.fahmi tnya kenapa.aku cakap kunci hilang,tadi asa nya ada.
mencari-cari aku kat ofis,tak ada jugak.Aku cari kat sit motor,en.fahmi tolong aku ponggoh-pongoh mane tahu ada kunci kt dalam sit tu.
haiya...tak ada gak.aku ingat semula mane aku letak n duduk..
aku syak memang kt tandas.kusut jap aku.*dalam paler ni,asenya makcik cleaner amik kot n simpan.
kat tanda pon tak ada,aku gan en.fahmi mencari-cari dari GF - F3.
cari punya cari,tak ada jugak.mmg sah hilang.
aku pon terus abang aku dan abah ,aku pun ckap kunci hilang,apa lagu suruh abah aku tolong bawak kunci spare kt ofis ni.
mujurlah ada kunci spare,klu tak memang mampos aku.
cian pulak en.fahmi,mencari ke hulu hilir..nasib hambe la,jika ade lesen *****
okaylah,malas nk story banyak sgt.
aku cuma risau,kunci hilang kat situ.
harap makcik cleaner jumpa.sob3..tolong la hambe ni
by the way,thanks kt en.fahmi kerna sudi bantu aku ni yang sgt cuai.
esok klu tak,memang kene kerja.tapi sebab aku dah cam siup check toilet.so kene setel hari isnin la.

kunci oh kunci
muncul la kau,aku gah kerisauan.

No comments:

Post a Comment