Followers

31.12.10

KFC with Them....

hari ini aku cuti keje
so planning nak kua ktn
nk smbut new year la bersama rerakan
*kawan2 dari ktn
yang dah roger semalam dah
tapi ujan tidak henti-henti
tu la pasal niat ku terhenti
akhirnya.
aku just menunggu sms dr kawan2 ku
decision yer,
dorang ajak makan kfc sahaja di pekan
aku ok je,sebab bila lah dapat lagi nak lepak dengan dorang ni
so hari ni lah masa yg tepat.
men redah ujan je la..
sejok bangat seh..
agak syiok gak lepak dgn dorang
tak adalah aku keseorangan dan kebosanan
membe2 aku disini,sumenya tak tahu kemana
ade yang dh melangkah jauh
atleast aku hepi dgn diriku
heehehehe...

giler r mmg kekenyangan aku makan kfc.
dah bawak kereta cam cibai je..
sume aku langgar,dgn lobang2 bis kene
kecian la sape nek gan aku..
sebab aku jarang bawak penumpang
ag2 dgn laki semua...mmg nervous
lantak r

okaylah...arini ciken kire hepilah..
sok rasanya nak lepak2 ag.
sebab minggu ni last rasenya ciken nak hang out bersama-sama rerakan
minggu depan aku nk fokus something
*berkaitan dengan masa depanku.

chow lu...nak lepak dengan EMAK ciken pulak
makan keropok,kueh meneram serta teh strewberi panas *cameron*

No comments:

Post a Comment