Followers

12.11.10

Last minute.....tp OK je!!!

Hari ini 12/11/2010
aku pergi setelkan SLI aku kt unit Latihan industri (LI)
aku dpt 3 tawaran dr company yang aku mintak...
*last minute....aku ingatkn pai 30hb Oct je.


.Disini aku List kan company yg aku dpt in last minute..
~DRB-HICOM, Pekan~
~PKNP,Kuantan~
~JKR, Kuantan~

.but aku sgt bersyukur kerna atleast ade yg terima...mungkin rezeki dtg lambt...
*alhamdullilah syukur..allah itu maha pemurah..

one of them i choose is...jeng..jeng..jeng...
'PKNP'

Reason :
kerna ku tahu Li di bahagian teknikal
.* masuk site
dalam report dah tahu akan tulis pasal keje..
transport mudah...ku boleh pergi dengan abah disayangi...*abahku kerja kt kuantan jugak
mendapat sokongan dari family,abang2 serta kakak2 ku sekalian

sayang kamu semua..
alhamdullilah syukur ke hasrat illahi

p/s : doakan saya berjaya dunia n akhirat..
.~amin

okaylah ,saya nk p makan ice cream chocoluv...daa

~salam~

No comments:

Post a Comment