Followers

11.11.10

macam kejadian telah terjadi padaku kini..(T_T)

firstly,
'My Lovely Handphone'
*rosak !!! rosak!! ....sedeh nya sy...xleh nk snap gmbr....no fon kawan sume dalam tu...lost!!
aku tak tahu camna leh jd gitu..lepas bateri aku fully charge.
kecian ye ak..nk nagis pon ade..tp apakan daya..nk jadikn.
sabar je la..tgu cuti raya haji nk p repair kt kedai fon aku bli tu

*ade warantty ag..klu ade la kt umh..hehehe.
tgu je la..fon tu kene repair gak ape2 pun...syg giler kt fon tu....

secondly,
'New Handphone'
sebab dah terdesak sgt.....aku pon p bli fon
*murah ag terbaek dr seorg runner yg x berape nk runner..tp jual topup kuat r dy..hehehe...maaflah kawan...gurau je...klu xde ko...mmg xleh nk col mak ayah aku tat...
aku bli la...dgn kadar yg berpatutan...kerna ku tgh kekeringan sgt,ni bli atas dasar keperluan....xkn nk p pijam kt kawan2 or p public fon yg x berapa nk nmpk sgt ade kt sini ni...hehehe...zaman dh canggihkan sekarng ni...
tp syg sgt r...sebb lam no
simcard aku limited...
so byk la no.fon yg xde..yg penting pon x ade..kawan2 silat...kenalan dr pergembaraanku pon dh ilang..
tah cmne nk contact dorunt....walaup
on zaman skunt org suke men *FB...
cm la dorunt on slalu mende alah tu kan....xpe la..

*sabor je la cik ciken oi!!! kata hatiku lagi
...

thirdly
' sakit perut melampau'
*ulang alik tandas,cam ikut highway then singgah d r&r...paham je la k.
lembik ase badan..melepek kat atas katil aku yang empuk ni je la...
*x makan seharian lansung...xlarat sgt..klu mkan sure rugi..kua alik....
ni akibatnya makan pedas yg teramat sgt hari tu.so lepas ni aku mmg x mo r mkn pedas.
ag r...9t kua la hangin hush..hush...pathogent2 n sewaktu dgn ye..
kene beringat la selalu.
nasib tol la aku ni.dugaan..dugaan....sabar je la..hehehe
(smbil tersenyum tanda bersyukur kerna masih hidup ag..allah itu maha mengetahui n maha adil

Lastly
'sakit mata kt kelopak mata kanan.'
*bukan sakit mata yg merah-merah tu.....tapi yang ada bonjolan kecik b'warna putih kt kelopak mata...xsakit tp gatal-gatal je la...kalau orang tengok sure cm menakutkan sebab dalam mata kan...takut adda jangkitan..
aku mmg x jumpa doc lansung la.sebab kecik je menda tu mula-mula...pastu dua tiga hari aku belek3 mata aku ni..tgk2 besar..gilak r memng
nyeri r..roomate aku sampai takut nak tengok
*kt dalam mata kan p
aham2 je la.....
dy ckp baik ko p jumpa doktor..takut jangkitan or pape ke..

lagipun gatal2 je..ni maybe sebab aku selalu ti
dur lewat & sebab2 yg kita x tahu.hermmm
aku malas nak pergi ag jumpa doktor.sebb ade final exam kan.so mase nak pergi klinik...
klinik off *alasan semata2..
papehal niat aku ini memang nak pergi ari sok klinik pon...sebab nak esok tak ada paper final..sambung isnin pulak
paper final pulak...

*rasanya dah masuk kali ke-4 aku kene cm gini.....nasib badan la cik ciken oi

*cuba tgk perbezaan dua mata cik ciken...ade bezakn...sambil tersenyum

okaylah...saja-saja nk
tulis entry ni..
nak release otak ni sebab half -day jawab dua paper final..mmg katang bohh.....

.~roger n out tat..!!!!

No comments:

Post a Comment