Followers

21.12.10

Brutalkah aku!!

~cik ciken~

biar pun aku ni seorang yang lasak
tapi aku still seorang perempuan yang berjiwa lembut.
mungkin dari segi luaran hanya nampak kasar
tidak seperti perempuan lain di luar itu
tapi dalam hatiku ini masih lembut berbicara.
tanpa orang lain tidak tahu akan perihal aku ini
kerna ku tahu diriku siapa
kerana aku adalah cik ciken
nama yang kini menjadi gelaran oleh rakan-rakanku
hehehe..
sedap pulak digelar begitu,agar diingat selalu.

Siapa kata aku ni nampak aja brutal.
tapi tak boleh keluar air mata.*sedeh or nagis
heloo..aku adalah perempuan jugak yang punyai hati dan perasaan
even kekadang aku ini tidak punyai apa-apa perasaan pun.
*kawan baik aku,si chubb3 pun kekadang leh bengang gan aku.
tapi hingga kini kami still leh jadi best buddy jugak

aku ini nampak lasak kerna aku suka bersuka b'silat,bersukan dan wat aktiviti lasak kot.
gaya pun ada cam laki,,physical still perempuan.
patut la kenalan dan kawan-kawan yg kenal aku ni
selallu bersikap dan bercakap kasar jugak r dgn aku.
terutamanya kawn laki la..yang betul kenal aku.heeee
tapi aku tak kesah pun sebab itu mmg aku dan xda perasaan pun nak touching2 ni.

Pernah dalam hati ini berkata:
kenapalah orang selalu cakap dan bersikap kasar gan aku,
padahal aku perempuan gak.
nak jugak orang layan aku dgn lembut,kerna rasa dihormati sbg perempuan.

Tapi kawan aku ,si jannah ade kasi jawapan pd kata hati aku tu:
mungkin sebab aku ni kasar kot,tu orang cakap pun kasar cam dak laki.
so biarlah jadi diri sendiri lebih baiklah.
aku pun suka dan orang pun suka pada diri aku yang tidak seberapa ini.
hehehehe..tak payah nk ayu sgt.
dah okaylah cam gitu,yang sedang-sedang maa....


sekarang aku bawak motor ego dah...*lesen *****
biarlah janji aku selamat laaa..
jadilah diri sendiri daripada menjadi orang lain..
happy your life and enjoy it with everyone.

daaaaaa...



No comments:

Post a Comment