Followers

20.12.10

KejA TiDur Awal,CutI TiDur LeWat...

(GAMBAR HIASAN)

Hari ini,aku balik keje lewat sikit dalam pukul 6 ptg.Rasanya hari ini aku buat keje ofis je la,tapi banyak kot..hehehe..mentang-mentanglah cik ciken ni sorang je la student gurl2 keje ktsitu,so kene tolong-tolonglah stuff kt situ.

Lainlah member keje aku ,epul & anep yang sentiasa bersama membuat kerja-kerja di port laki-laki.tak adalah keboringan sangat macam aku ini.Member aku ini kiranya kepala leh masuk r,event baru kenal

*senior aku sebenarnya,umur lebih tua dr aku dalam 3thn gitulah.heheheh..masyuklah jugak kawan dengan dorunt ni..Janji okay...Eh,tiba-tiba masuk cerita pasal diorang pulak..*peace..peace...

Kerja ini bila difikirkan balik memang penat,penat dari segi fizikal,mental dan blablabla........
*tapi boleh having fun selalu dan berjiwe profesional la konon.
Bila tak ada keje,sure rilek kaw-kaw dan ada jugak sedikit kebosanan lol...kerana berada di dalam liputan orang yang lebih matang.

Apa boleh buatlah, itu dinamakan kerja,hari-hari kerja lalalalala....nak kumpul harta lalalala,,sikit demi sikit laalalalala....*melalak pulak aku,hehehe..

Bila sudah kerja,mulalah aktiviti ketiduran aku memang tak kire waktu.Kalau boleh,balik terus lompat atas katil,tapi aku tak boleh macam itu tidak elok bagi aku sebagai seorang gurl2.heheheh....

Ciken tak macam tu,balik terus masuk dapur cari makanan.almaklumlah ciken makan sarapan pagi je.jimat punya pasal.Tengahari just lepak minum kat kafe je,malaslah makan nanti takut mengatuk aje.hemmmm..

Nak dijadikan cerita,kalau ciken kerja dari hari isnin sampai jumaat.Semestinya badan,mata dan segalanya lemau tak terkira.Lepas solat isyak,Terus masuk tidur or melepik kat katil,teruslah terlelap sampai lah subuh bangunnya.

Lain pulak bila cuti macam hari sabru & ahad,masa ini memang rehat secukupnya.Tapi tidur mesti lewat sesangat,tak tahulah kenapa jadi gitu.Dah habit kot,so let go je lah.*Mak ciken dah marah dah,ciken diam je la.hehehe.Sebab malamnya tengok cerita pai tak cara orang dah,layan je.

Kalau cuti,rasanya akan pergi pasar borong pekan pagi-pagi or p lepak kuantan kalau ada kawan ajak kua lah..*jika tidak duduk rumah,diam-diam je lah kan.tolong sikit mak masak kat dapur,emmm anak bongsu katakan.

Sebenarnya dah lari tajuk,emmmm lantaklah.ciken pakai tulis je,sebab mata n kepala ni dah mula nak melentuk.hehehe...esok nak keje ag,kene tidur awal kang bangun pulak lewat.Tak pasal-pasal kene saound dek mak.Okaylah,sorilah kerna merepek-merepek entry ni...SELAMAT MALAM.....HEHEHE

Sekian,Terima Kasih.

P/S: jangan tidur lewat-lewat sangat,nanti Bawah mata lebam & esok takot muka tak fresh...hehehe



No comments:

Post a Comment