Followers

11.1.11

Exam Khas....wink...wink

isnin
(10/01/2011)
9 pg -11.30 pg

setelah seminggu pulun or fokus tuk subjek steel & timber ni
pagi ini bermulalah perjuangan ku bersama rerakan yg len tuk hadapi exam khas ni
hehehe...
bgn awl-awal pagi nk refresh lik then ready anything
exam..exam..exam..
aku akn lulus dan leh praktikal
*ni dah pasang niat dh

perjalanan ku ke bilik mesyuarat
smbil mengigat apa yg aku cover seminggu ini.
hermmmm...
mase menjawab telah tiba,
aku jawab sehabis mungkin
wah ke empat-empat soklan aku telah jwab
*betul salah aku just tawakal je la...
aminn..mase dah tamat
en.shamsul kata esok dah leh taw result.
insyaallah lulus,klu 4soklan awk leh jawab
*dy cakp jawan 2soklan full dah lulus

okay to back home
aku n rerakan len terus hang out.

*sok kene col en.shamsul tuk tahu result..

No comments:

Post a Comment